Pelikaistalle palvelin Rustiin?

Tervehdys kaistalaiset!

Nyt on muutama jäsen ottanut puheeksi sellaisen asian, että he haluaisivat Pelikaistan avaavan Rust- palvelimen yhteisön käyttöön. Serveri tulisi olemaan 100 slottinen, sijaitsisi Ruotsissa sekä hostina toimisi Fragnet.net.

Palvelimen kuukausittainen hinta on 0.15€/slot, eli jos haluamme maksaa palvelimesta kuukausittain, niin hinnaksi tullee 15€
Mitä pidempi maksusopimus on, sitä isomman alennuksen saa. Eräs jäsen ehdotti, että testaisimme palvelinta ensin kuukauden, ennen kuin siirtyisimme pidempiin maksuaikoihin, kommentoikaa ja kertokaa mitä mieltä itse olette.

• vuosi -20%
  • 6kk -15%
  • 3 kk -10%

Emme voi pyörittää pelipalvelinta omalla virtuaalipalvelimella, sillä pelin kehittäjät lakkauttavat Linux tuen. Tämä tarkoittaa siis sitä, että tarvitsemme halukkailta jäseniltä rahallista tukea palvelimen ylläpitämiseen, sekä tietenkin reiluja admineita joilla on jo kokemusta ylläpitotehtävistä tai ainakin itse pelistä.

Maksusuunitelmien ja ylläpitäjien lisäksi meidän on päätettävä siitä pyöritetäänkö palvelimella Rust pelin Legacy vai Experimantal- versiota.

Äänestä asiasta täällä, ja yllämainituista asiosta aloitetaan keskustelut tämän artikkelin kommenteissa.

Rasteri

Rasteri, 29 vuotias peliaddikti lähtöisin Vantaan nurkilta ja olen lähes koko ikäni pitänyt photoshoppailusta, sivustojen ylläpidosta sekä tietenkin tiimissä pelaamisesta, peliviihteen mahtirodun eli pc-pelaajien parissa! Lue lisää...

WordPress Lightbox Plugin