Forza Horizon 5 julkaistaan marraskuussa

Playground Games on kertonut käyttävänsä pelissä säteenseurantaa parantaakseen sen äänimaailmaa.

Yksityiskohtaisella kehitysvideolla pelin luova ohjaaja Mike Brown ja äänisuunnitteluvastaava Fraser Strachan kertovat, kuinka Forza Horizon 5 käyttää säteenseurantaa avukseen parantaakseen äänimaailmaa.

Lyhyesti selitettynä, säteenseurannan periaatteita käytetään äänimaailman luomiseksi, jolloin peli tunnistaa jatkuvasti lähiympäristössä olevat esineet ja vastaanottaa näistä kimmonneet äänet mahdollisimman terävästi. Kaksikko paljastaakin, että esimerkiksi ahtaammin asutuilla alueilla äänet kimpoilevat paljon huomattavammin, kun taas metsissä ne vaimentuvat ympäröivän kasvillisuuden vuoksi.

Forza Horizon 5 julkaistaan PC:lle ja Xbox Seriesille sekä Xbox Onelle 9. marraskuuta.

Rasteri

Rasteri, 32 vuotias peliaddikti lähtöisin Vantaan nurkilta ja olen lähes koko ikäni pitänyt photoshoppailusta, sivustojen ylläpidosta sekä tietenkin tiimissä pelaamisesta, peliviihteen mahtirodun eli pc-pelaajien parissa! Lue lisää...

WordPress Lightbox Plugin