Yhteisön Rainbow Six Siege: Custom pelit

Yhteisön leikkimielellä pelattavat Rainbow Six Siege: Custom -pelit ovat taas tehneet paluun ja ensimmäiset pelattiin eilen. Seuraavaksi Siegeä pelaillaan yhteisön kesken uudestaan ensi keskiviikkona 25. maaliskuuta kello 19:00 lähtien.

Järjestäjänä toimii tällä kertaa Theteetai, hän hostaa pelin ja värkkää jonkinlaisen karttalistan.

Mitä luultavammin käytössä ovat Ranked säännöt ja kartat.

Mukaan saa tulla myös uusia tuttavuuksia.

Osallistujien iällä ei väliä, kunhan eivät käytöksellään häiritse muiden pelaajien peliä.

Mikäli osallistujia ilmaantuu enemmän kuin tarpeeksi, voimme pelata samanaikaisesti myös useampia ranked/casual matseja, pelaajien mieltymysten mukaan.​

Kello 19:00, kokoonnumme pelaamaan Pelikaistan TeamSpeak3 äänipalvelimelle (ts.pelikaista.fi)

Rekisteröitymällä Pelikaistan jäseneksi foorumille tai liittymällä Pelikaista Steam ryhmään, saat oikeuden siirtyä jäsen kanaville TeamSpeak3 serverillä, kunhan klikkaat palveluista löytyviä kutsulinkkejä.

Tarvittaessa pyydä apua TS- tai Discord valvojilta.

Hyviä pelejä!

2 thoughts on “Yhteisön Rainbow Six Siege: Custom pelit

• Täsä mä oon hei, 41 vuotias boomeri äijä täst iha Turun lieppeilt Raisiost. Mä ole sit kuulkaa semmone kaveri, jol o niimpal gauhia kamala iso rakkaussuhde pelaamisen. Nautin pelata videopelejä ja se on tän kaverin rentoutumiskeino. Tykkään varsinki PvP ampumapeleist mis pitää ällin kulkee, iha oikeest fundeerata ja jossa pitää jatkuvasti kehittyy paremmaks minkä saavuttaa vain grindaamalla. Tä jäppine o pelannu näit jo vuarest – 92 asti, jollo mä pelasi näit kaikkia OG pelei esim Doomii, Quakee, DukeNukemii, Unreal töurnämemttejä yms yms. Olin mä yhres pelis jopa oikeesti iha hyväki ja olin lopult maailman #4 paras ja sain mun gamertägin ikuistettu kaikkie aikoje Hall of famee. Pelitägi oli: [RaVeR] ja pelin nimi oli SiN, ja olisko sit jälkee Wages of SiN kokonimeltäs.
    Nautitaa yhes täst pelaamisest ja pyytäkää rohkeest joskus mukkaa!

Reply
    • Ai että! Unreal Tournamentit ja Quaket oli kyl aikoinaan parasta ajan vietettä! <3

Valitettavasti meillä nuo Sigen custom pelailut ovat hiipuneet hiljalleen historiaan, vaikka hyvä peli onkin!
      Discordin puolella voi toki aina kysellä kiinnostuneita, tervetuloa porukkaan!

Reply