Oletko New World – pelaaja ja vailla peliseuraa?​

Avasimme viime viikolla julkaistuun New World MMO-peliin oman killan Pelikaistalle, jonka puolueena (faction) on Syndicate. Meidät löytää serveriltä nimeltä Vainola.

Tämänhetkinen tavoitteemme on keskittyä lähinnä rauhalliseen craftaamiseen, seikkailuun ja pelin tarinalliseen puoleen. Kunhan pelaajien omat roolit ja pelimekaniikat killassa alkavat olemaan selvillä, aloitamme halukkaiden kanssa myös PVP -toiminnan. Eli alueiden valtailun, sekä taistelun muiden liittoumien pelaajien kesken.

Meillä ei ole ikärajaa, mutta suurin osa taitaa olla yli 20-35 vuotiaita. Haemme aktiivisesti siis innokkaita PVE ja PVP -pelaajia, käytämme pelinaikaiseen keskusteluun pelin omaa chattia, sekä yhteisömme Discordia. Puhekanavien käyttö ei ole pakollista, mutta suosittelemme sitä lämpimästi.

Kutsua kiltaan voi kysyä minulta tai Mimarilta yksityisviestillä pelissä, foorumilla tai Discordissa.

Infoa peliyhteisöstä:

Pelikaista.fi on suomalainen moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.
Tarjoamme muun muassa peliseuraa, keskustelua, kilpailuja ja viikoittaisia yhteispelejä, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä yhteisön jäsenten kanssa.

Pelikaista.fi yhteisön jäseneksi voi rekisteröityä Discord -tunnuksella tästä linkistä.

Jäseniä meillä on lähes 1800 ja käyttäjiä Discordissa noin 1300.

Hyviä pelejä ja tervetuloa mukaan!